hemma!

Ja då va man hemma igen då! Hade de mysigt den stund jag va med Linda,Karro och Ida hemma i Idas nya lägenhet.
Eftersom att jag va ute igår, så kände jag att jag måste ta de lugnt ikväll. + att de är ju 2 fast and 2 fuirous ikväll... Woohoo mina favvo filmer!!! Så att ska bara ta de lugnt ikväll!
Sitter iaf och läser lite bloggar bara för att, och självklart läser jag Simones ÅRE blogg! Asså skiiiiiit va jag är avensjuk på henne, vet att jag tjatar om de hela tiden. Men va fan hon fick åka sitt första skidåkning idag!!! Åh vem är inte avensjuk då liksom!? Buuuhuuuuu!

aja de va allt för mig!

Kommentarer
Postat av: simone

då måste ja bara säga att livet leker på rikgit här. SÅ JÄVLA GÖTT!!!! :D <3

2009-10-10 @ 21:54:21
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Postat av: simone

var de mysigt i lägenheten företsen? :)

2009-10-10 @ 21:55:07
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0