mycket nu

Oj oj de har hänt mycket nu!

Igår så blev de inge täby me emma drog hem till Josefin ett stund sedan vare öppet hus, då jga klippte Lina! Och jag hade turen att Ida följde me också! Jag va inte på så bra humör när jag på hem för att då såg jag att jag hade tappat en av mina ringar. Hade bra jävla ångest och vägade först inte säga till mamma men gjorde de ändå. Va verkligen jätte ledsen och saken gjorde de inte bättre när jag hade så jävla ont i huvudet.

Så idag har jag vart i vallentuna gymnasium och hälsat på och sen vart på Josefins praktik och blivit lite fixat, och då messa jag till min lärare och fråga om ringen.. Och kan man inte ha mer tuuuuuur, dom hade hittat den!!! oj jäklar asså!

Och så måste jag säga GRATTIS till Ida som kirra körkort idag!! Woohoo GRATTIS ännu en gång! fan va kul för dig!!! Wiiiiie !
(bjuder på en söt bild på henne också)

allt för mig / nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0