Sista dagen innan lov! Underbart!!!!

God morgon! Skit så här tidigt har jag inte vart uppe på riktigt länge! De är liksom fortfarande mörkt ute! Sitter nu på bussen på väg till stan och rehab! Sov hos Lollo inatt! Och vi har inte träffats på år och dar så att de blev mycket prat igår innan vi somnade! Så är rätt trött nu och idag så är de öppet hus på skolan så att slutar runt åtta ikväll!! Bläää.. Jajja efter de får ju jag lov eftersom att jag är ledig imorgon! GUD så skönt de ska bli efter ett efterlänktat lov!! Kan inte sluta tänka på att Lollo fortfarande ligger kvar i den sköna sängen och har knappt märkt att hon också ska upp om en halv timme! Aja nu ska jag vila den lilli stund som är kvar! Puss åh hej!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, jag vaknade inte när du gick ;) Mysigt att ligga att prata en massa med dig nicole! :)

2009-10-23 @ 00:00:55
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0