skola men hade en lyckad onsdag

hade en lyckad kväll igår med Sara men de är de ju alltid med henne!! vi hyrde film och bara hade de allmänt mysig! Sitter nu i skolan och har matte, har precis pratat med matteläraren om lite missförstond som blivit. Och nu är de väl bra! Så sitter här nu och räkna mina första mattetal på riktigt länge, men oj så simpelt de är ! HAHA

Ja som ni vet så har jag matte nu, och då visade min mattelärare mig att de finns en hemsida där man kan ha videolektion på nätet. Och då finns de ett klipp med några kändisar, bara för att de ska bli roligare. Hahaa och här ha vi vår egna älskade Dogge räkna ut ett tal för oss!



allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha skulle inte banga på att ha honom som mattelärare

2009-10-08 @ 10:53:07
Postat av: nicole

hahaa nää fan heller, men frågan är om man inte skulle skratta sönder sina lektioner istället för att räkna.. HöHö nästan som man gör när man har Göran You know Josefin ;)

2009-10-08 @ 10:55:42
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Josefin

hahaha faktiskt men man skulle ju typ se framemot lektionerna mer :D

2009-10-08 @ 10:56:45
Postat av: nicole

så sant som de är sagt ;)

2009-10-08 @ 14:37:18
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0