tisdag

förlåt för dåligt bloggande men har vart upptagen..

Igår fick jag leka mamma! Va ensam hemma me lillebror så att samtidigt som jag laga mat vare till och förhöra på engelska glosor, efter blev de promenad me vovven sen hem igen och samtidigt som man plocka ut disken så förhöra glosor igen. Hahaa ja då vet jag hur de är och va en stressad mamma ! höhööö

Idag så har de vart rätt skoj i skolan, fixade våra dockor till öppet hus som är på torsdag,  (så blev min docka) efter skolan vare täbban + käk me girlsen!  (höhö vi va rätt flummiga, fan garvade as mycket åt detta, och de vi tyckte de såg ut som va att sophie inte hade någon tand dära där sugröret är. Hahaa lätt roade tjejer asså...) efter de så åkte jag till frissan för att färga håret!!! BRUND!!!!!!!!! Skiiiiit har aldrig vart brunhårig men ja nu är jag de, höhö jag vet väl inte riktigt om jag tycker jag va snygg i de..  (en jätte dålig bild i bilen på väg hem, men aaa då blev de iaf)
 (och här är en bild på helheten)
Vene riktigt om jag är nöjd eller inte, men de är väl en vane sak antar jag!!!

allt för mig / nicole

Kommentarer
Postat av: karolina

Skit snyggt ju gumman! <3

2009-10-20 @ 23:34:31
URL: http://karolinaaa.webblogg.se/
Postat av: hanna

snyggning du är nicole! :D

2009-10-21 @ 17:25:52
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/
Postat av: Josefin

skitfint! :D

2009-10-22 @ 12:55:03
Postat av: frida

Gud va annorlunda det ser ut! Men det ser skitsyggt ut ;D

2009-10-25 @ 23:32:35
URL: http://fridasoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0