torsdag

efter skolan idag så följde jag med Josefin hem en stund medans jag väntade på pappa, kul och få ungås lite me henne också. Va verkligen jätte länge sen bara hon och jag va!

Har inte gjort så värst mycket mera, men måste säga att de nya TV-pogrammet Mammas pojkar va skit roligt! Haha jag gillar ju lite mer såna där drama grejer, och snacka om att de kommer bli drama när de är 30 tjejer som krigar om 3 killar + att tjejerna ska ha mer än VG hos pojkarnas mammor (VG då menar jag inte i skolan, utan allmänt..)
Efter de så va de programmet INLÅST och de tycker jag också är ett riktigt bra program, jag tror nog att dom där grabbarna kommer lära sig riktigt mycket på de dära dom är/vart me om där inne. Och inte nog me de så kanske stök grabbar som kollar på de får en liten tanke också...

De va vad jag hade och säga för ikväll!

tjao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0