trevlig dag !


Kom precis hem från en mysig dag inne i stan med Chanette och Nicole! Kul åh träffa dom igen, dom är verkligen två as sköna brudar.  (bild på snyggingarna)
Måste säga att de finns bra mysko människor här i värden.
Se första som händer när jag möter dom är att en kille kommer fram till mig och säger
Killen - Förlåt men va bah tvungen och gå fram till dig för du va så jävla snygg!
jag - jaha haha trevligt
Jag - Aaa men tja då, nicole heter jag
Killen - åh mycket trevligt och träffas Anton heter jag
Jag - Hej Anton ja trevligt och träffas men nu måste vi gå!
Killen - Ja asså ni kanske tycker att jag är konstig för att jag bara kom fram så hära, men jag tycker att de är trevligt och vara social.
Nicole - Ja men de är ju mycket socialt av dig
Jag - Jaaa verkligen , tycker de är jätte modigt av dig och göra så!
Killen - Ja men du, skulle inte jag kunna få ditt nr??
Jag - Njaaa tror inte de, brukar inte direkt tycka om och ge mitt nr bara sådära.. du skulle kunna ta min facebook.
Killen - Asså jag är typ aldrig inne dära...
Jag - Aaa men synd för dig då
Chanette - Vem vet Nicole (jag asså) kanske är lespisk....
Killen - nej men de tror jag faktist inte
Chanette - Asså har du typ slagit vad med någon kompis eller?
Killen - Hahaa va nä, jag har en kompis men jag tror nog han har dragit nu för att han tycker jag är så pinsam...
Jag - Hahaa kanske förstårligt! höhö Aaa men ta mitt nr då..

Killen - åh tack så jätte mycket vi hörs!
Jag - Aaa jo visst va!

när vi lämnat honom.
Jag - haha inte smart kille de dära, tror han själv att jag ger rätt nr eller!!!? HAHAAAA

Och sen en gubbe på tåget på väg hem. Först säger han till en stubbe som prata i mobil att de inte är nått jävla kontor att han vill ha lugn och ro på tåget. Sedan början han själv sjunga och går fram till en liten kille och ger en bucket blommor för att han tyckte att lill killen hade gullig röst.. (Hmm) och sedan när jag ska gå av så säger han till mig, åh snygga ben jag gillar verkligen långa och smala ben, skit sexiigt! (jag lådsades som jag inte hörde för jag hade hölurar i men hörde ändå vad han sa) Hmm asså BLÄÄÄÄ!
Asså skiit va konstiga människor de finnas asså!!!

allt för mig / nicole

Kommentarer
Postat av: Ida Altberg

hahahah! Det är inte bara du som träffar på skumma människor här ser jag ;D Gå in och läs bloggen, jag vart erbjuden "trampling" igår ja ;P

2009-10-27 @ 21:33:58
URL: http://iidaaltberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0