veckans

veckans låt - pitbull the anthem

veckans film - Pella svanslös ! När jag ser på den så känner jag mig som barn igen. Och de är verkligen en sköönt känsla! Jag kommer verkligen bort från allt när jag tittar på den och känner mig som liten igen. Me like!!

veckans vän - Är Josefin! En gullig tjej som verkligen går och prata om saker med. Förstår än och bryr sig också! Glad att jag lärt känna den buuuden!!!

veckans heting -  Får ta och bli Ola svensson ja då när han har långt och rakt hår!! (
bara för de så fungerar de inte och lägga upp bild)

veckans händelse - Linda kom ner till stockholm och hälsade på! Så fick träffa henne också! Vilket vi verkligen tycker om, de va kul och få träffa henne igen tycker jag verkligen!!

De va veckans!! Nu ska jag faktist se på svenska Hollywood frur.. Hihiii  / nicole

Kommentarer
Postat av: Josefin

vad gullig du är nicole :D jag säger detsamma om dig :) <3

2009-10-13 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0