veckans

Okej nu får ni veckans tänkte jag !!!

Veckans låt - Är down - Jay Sean



veckans händelse - Hade en ur mysig middag med min bästa vän Sara! Den är verkligen oförglömmlig!

veckans vän - Är min mormor! hon är verkligen en toppen människa! är så glad att jag har henne som mormor. Och de är nog inte många som kan prata med sin mormor och allt och verkligen få bra råd. Hon hjälper och lyssnar på mig jämt!!! Åh älskar henne så mycket!

veckans film - Into the blue! En av mina absoluta favorit filmer. Den är så jäkla bra! Och Paul Walter är ju me i den och han är ju så j***a snygg!!!!

veckans heting -

/ nicole

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Tack för allt gott du har skrivit om mig. Jag blir så glad och då vet du vad som händer. Jag får fart på tårkanalerna om man säger så. Du vet att du betyder jättemycket för mig och kommer alltid att göra det. VAR RÄDD OM DIG. KRAMAR I MASSOR FRÅN MIG TILL DIG.

2009-10-07 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0