äntligen fredag

Woohoo skönt nu är de fredag och slutar 11.30 idag!

Igår hade jag en dunder kväll, gick en lång promenad med Sara och pratade hur mycket som helst. Har verkligen saknat henne hur mycket som helst. Vi bytte lite saker som vi ska ha så tänker vi på varandra, hon fick ett halsband som jag alltid brukar ha på mig, och jag fick ett armband som hon alltid har på sig.

Imorse så tog jag helt fel på klockan, haha de va lite kul.. Tänkte att kockan va 08.11 när jag kom till skolan men egentligen var hon 09.11 :O höhöö sånt som händer, jag hade ändå inte missat nått så de va bra!

Idag kommer de nog bli en toppen dag. Efter skolan ska vi tjejer käka lunch i täbban och efter de ska jag åka direkt till Karro borta i huddinge och ha en soft kväll. Me film mys och lite gott till de.

allt för mig / nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0