bästa kvällen på länge


Har verkligen haft bästa kvällen på otroligt länge! MENAR de verkligen!



(bild från ikväll)


Åkte direkt till stan efter skolan och mötte Sara gick runt lite, sedan gick vi till en resturange och käkade lite! Satt där jätte länge och verkligen bara pratade! De va så jävla underbart! Blir så glad när jag är med Sara, de spelar ingen roll hur dåligt humör jag är på innan jag träffar henne. Jag mår så mycket bättre efter!
Åh va glad jag är att jag har henne!
BÄSTA kvällen verkligen!
 snygga Sara  Jag
 sötiiiis Sara  jag

allt för mig!


Kommentarer
Postat av: sara

du betyder allt för mig nicole. jag finns alltid här för dig, alltid.

jag älskar dig såååååå mycket min bästa vän

2009-09-30 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0