dagen innan fredag

Skönt imorgon är det fredag och jag är riktgit nöjd med min dag!
Gymmade innan skolan och sen vare svenska prov när man kom till skolan. Det gick jätte bra på provet för min del, och de var nog en stor del av de var nog för att jag var pigg efter träningen.
Efter skolan så åkte jag och Jessica in till stan. Jag ville verkligen ha en ny jacka. Så fick bli en ny skin jacka! Wiie nu är jag glad!
Efter de så åkte vi till centrum och mötte upp bror för att handla lite käk till kvällen. Då Jessica även följde me hem! Käkade en god middag och gick en härligt promenad med vovven. Och sen så vare IDOL.. Woohoo

Alltså en riktigt mysig kväll har jag haft!

Nu ska jag nog ta och duscha och sen gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon då de är praktig. Och även klippning och färgning för min del! Ska bli riktigt skönt att bli av me min fula utväxt. Och även kanske få en ny frisyr!

Allt för mig / nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0