dålig upptatering

Sorry för en otroligt dålig upptatering, men har verkligen inte haft tid för att blogga!

Igår så va jag i stan och handla med mamma och hennes kusin. Efter de så åkte vi till min lilla kusin Pernilla som fyllde 1 år. Oj Oj oj va tiden går fort, minns för 1 år sen vid den hära tiden så va jag och Lollo i morbrors hus och passade vovvarna medans dom va på BB.
Efter de så åkte jag hem och hämtade min moppe, och körde den till Sollentuna där min syssling bor som skulle köpa den.. Buuhuuuuu nu har jag sålt min moppe. Kommer verkligen sakna den :(
Efter de så åkte jag hem och då kom Jessica, vi gick ner till centrum och köpte lite godis sen så gick vi hem och kollade på film.
 
Vi kollade på 17 again. Den va jäkligt bra. Handlar om en kille som ångrar hela sitt liv och en dag får han komma tillbaka till den tiden han vill börja från. Alltså när han va 17 år. Han vill rätta till sina problem. Hahaa och på vägen händer de massor av saker. Som är roliga. Lite irriterad va jag hela tiden, för att han gör bort sig så mycket. Haha han slutar aldrig och prata så han säger lite fel saker ibland. Men de är iof bara roligt, men jajja!

/ nicole


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vill med se den filmen ^^

rekommenderar du den ?

hoppas helgen har varit bra :D

2009-09-07 @ 10:28:11
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0