data förbud!!!

Rätt kul, våran klass har fått data förbud i skolan! Asså då menar jag BARA våran klass! De suger verkligen! För att nu är man van vid att alltid använda datorn till allt på alla lektioner och nu får vi inte äns använda dom.
Bara för att vissa inte kan sköta sig. Jag behöver inte nämna några namn men de är en viss person som vi är mest irriterad på! Åhhhh!
Och imorgon så måste vi ha med datorn för att använda den i 10 minuter sen får vi inte använda den mera! de suuuuuuuger! Åh

Höhö sorry för ett lite argt inlägg men man blir så irriterad på att vissa inte kan sköta sig ibland. Jag säger inte att jag aldrig gör de vi inte ska göra, men jag får iaf mitt arbete gjort och jag stör inte dom andra!

Jajja jag är iaf hemma nu och ska nog sätta mig och plugga lite snart på morgondagens prov.
Så hade inte så mycket och säga egentligen !

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0