fast and furious

Jag säger bara jag äääääääälskar fast and furious filmerna! Asså jag blir typ hyper barn när jag ser dom! SÅ jäkla coola filmer. Såg just den nya filmen. Såg på reklam på Tvn att den finns på DVD nu på statiol så drog direkt ner och köpte den! Kan säga de ångrar jag verkligen inte.

 De här är den senaste av Fast and Furious filmerna! Och den är gryyyyyyyyyyym! Den har väl samma stuk som dom andra, och dom är ju också grymma! Street race, bråk, Paul Walter, kärleks drama. Ja de kan inte bli bättre på en film asså! Älskar alla dom filmerna!
De som är tråkigt är att jag inte tror att de kommer komma flera nu. För att en som har rätt stor roll i filmen dör (säger inte vem) för att de tycker jag att ni ska ta och titta efter själva. För att de är verkligen verkligen en film man måste se!

Ja som ni kanske förstår så har jag kollat på denna film ikväll med Robin,Ida och Kim! Efter filmen blev vi så taggade så vi höjde musiken och poppade loss. Åh va party taggad jag blev då asså! Men jag ska fan hålla mig 1 vecka till då vi är på väg för att fira Sara vid denna tid! Woohooo.

brumm brumm på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0