fredag taggat

Äntligen är de fredag! Och jag har verkligen haft en toppen dag på salongen! Dagen har gått jätte fort. Iof fick jag sluta rätt tidigt men ändå! De handlar nog också om att dom är så otroligt trevliga och snälla mot mig. Jag trivs så jävla (ursäkta utrycket) bra dära! Att några vuxna människor behandlar än verkligen som en vuxen är kul tycker jag! Ena tjejen tycker de är jätte kul att jag ska byta gym för att då kan hon och jag gymma ihop och den andra frågar massa om pojkvän och grejer. De är så kul!
Sedan har de hänt lite på salongen, en tjej ska bli avskedad och sånt. Och då berättar verkligen Annis (min handledare) för mig vad de handlar om och sånt. Och jag tycker de verkligen känns som att jag är en av dom!
De är så himmla kul! Älskar fredagar!

Kan rekommendera Salong TinTin!

Nu väntar jag på käk och sen ska jag hem till Sara för att gör mig iordning de sista in för att åka till Josefin sen! Woohoo de kan bli ej skoj kväll!

(jag och josefin på bilden från förra årets födelsedags fest)

pussåhkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0