Freeeedag

God morgon alla glada september njutare! Själv är man iaf glad efter som att de är fredag och de betyder praktik! + att jag ska klippa och färga håret idag! Wiiiie! Vaknade självklart innan klockan ringde imorse också, sen vare bara att gå en morgon promenad men Prinsen i de soliga värdet! Skönt me lite sol annars skulle de typ va minusgrader ute! (åh tänk mamma och dom som är i värmen nu, jag vill OCKSÅ!!!!!!) får se vad de blir till och göra en fredag som denna men de visar sig!! :) vad har ni själva för planer? ;) Pussen

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja det var ju perfekt timing, synd att jag inte kan komma ju.. Fast är ju naaaajs om jag får jobb :D hihi!



Tack gumman, och givetvis kommer du vara bjuden om jag nu någon gång gifter mig <3



Massa pussar!

PS. Syns snart ;)

2009-09-18 @ 15:30:43
URL: http://karolinaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0