hemme efter första dagen på salongen

Så då va man hemma efter en rolig dag på salongen. Jag tycker verkligen att de är kul när jag är på salongen. Speciellt just den jag är på. Dom är så otrligt trevliga och gulliga mot mig. Så att då blir man extra glad. Sedan är de alltid trevliga kunder som kommer dit, så är intreserade av vad jag går för skola och blablaa. De är riktigt kul.
Idag har jag inte gjort nått riktigt speciellt. Tvättat hår, städat lite, vattnat blommor och lite sånt! Men de har vart skönt!

Får se vad jag ska ta och göra ikväll, tror nog att de blir att plugga lite ikväll eftersom att de är prov på måndag och de är bara idag jag kommer att ha tid.

allt för mig / nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0