kundpass på g

Så nu ska jag ta mig iväg till tåget för att åka till skolan, men innan så ska jag möta upp Karro för att hon ska me mig till skolan för att jag ska klippa henne. Hihi de ska bli kul!
Ja om ni undrar varför de är i skolan så är det för att vi har egentligen kund pass på måndagar men våra lärare vill att vi ska bli lite mer vana efter sommar uppehållet så att då får vi ta dit en kompis och klippa och min kompis är då Karro :D hihii

Nu måste jag kila så jag inte missar tåget!
pussss

Kommentarer
Postat av: simone

haha tur att någon blir avis då ;) ja den kvällen var inte liiiite kul den inte :D haha! <3

2009-09-21 @ 14:52:57
URL: http://simonesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0