Måndag

Sitter nu på tåget på väg till skolan! Jag har kommit på en till sak som inte fungerar som de ska efter operationen! Jag har svårt att räkna pengar, men också ställa klockan rätt! Om vi säger att jag ska gå upp tio i sju då ställer jag klockan på 07.50 och de blir ju tio i åtta egentligen! Jag kan kolla noga flera gånger så att jag ställt klockan rätt men ändå är de fel :S jajja jag får helt enkelt se de så att de är få problem jag fått efter operationen och få hjälp när jag ska ställa min klocka och räkna pengar!! Jag lär mig de säker till slut! Veckans får ni lite senare idag för att vi har frisör hela dagen idag och sen efter skolan ska jag och Jessica träna ! Åh läääänktar! Hihiii allt för mig / Nicole

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Härlig blogg!

Läs gärna min och lämna en kommentar.

Kram (:

2009-09-07 @ 10:09:47
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0