måndagen

Igår hade jag en riktigt bra måndag må jag säga! Hade kundpass då jag klippte min vän Karolina. Hihiii de va kul, jag blev faktist riktigt nöjd om man får säga de själv, och jag hoppas verkligen att hon blev nöjd själv. Jag tror att jag blev lite extra nöjd bara för att de var så jag ville bli klippt men de förstod nog inte min frisör riktigt, höhö!
Efter skolan så åkte jag in till stan för att se på bio med Sara! Åh av jag hade saknat henne!

 Vi såg på Flickan som lekte med elden. Den va jätte bra tycker jag. De är ju nog alla vet filmen efter Män som hatar kvinnor. Jag tycker faktist att Män som hatar kvinnor va bättre, och den tycker jag ju är jätte bra! Så att den hära var absolut inte dålig.
Jag trodde att den hära filmen skulle vara läskigare också, men de va den inte tycker jag. En anledning till varför jag tycker den första var läskigare de va nog för att jag tycker verkligen att de är läskigt när de handlar om män som misshandlar kvinnor och sånt.
Jag tycker absolut att man ska se denna film, och om man inte har sätt 1an (alltså Män som hatar kvinnor) så ska man absolut se den före den hära!

/ nicole

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag blev super nöjd Nicole, så var stolt över dig själv :D

Snart är de lördag ;) gaaah!



Puss <3

2009-09-22 @ 20:11:26
URL: http://karolinaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0