najs dag på praktiken

Så då va man hemma efter en dag på salongen! Idag har de verkligen vart slappt för mig, en på salongen fixade min fula utväxt och sedan klippte hon mig. Hon klippte kanppt något, men ändå så känns mitt hår jätte kort, men de är nog bara för att topparna bli så tjocka när man är ny klippt. Så nu ska jag försöka slita så mycket som möjligt på mitt hår fram till onsdag så att de inte ser så ny klippt ut på skolfotot. Höhöö Efter hon fixat mig så färgade jag en tjejs hår. De va skoj, sen va min dag typ slut! höhöö
När jag sluta kom Robin och hämta mig och sen så åkte vi och handalde lite käk till ikväll. Skiiiit ibland är man glad för att man inte bor ensam. För de är så jäkla svårt och komma på nått man ska käka!
Men för våran del blir de hembakad pizza iaf! Höhö

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0