onsdagen


(förra året skolfoto! Och jag kan säga att fotot iår kommer verkligen inte va likt)

Igår så hade jag fullt upp så hann verkligen inte blogga, sorry va!
Hade skolfoto i skolan och jag säger bara USCH.... blev verklilgen inte nöjd jag fick se mitt foto ! men aja, va faaan skit samma!
Efter skolan så kom mormor och hämta mig i skolan och så åkte vi ner till pappas jobb för att hälsa på Båtsman. Säger bara va tiden går fort, när vi hade vart där en stund och skulle åka hem så kom jag och pappa på att vi måste hinna äta middag innan vi åker till bilkursen. Så de blev lite stressigt. Men vi hann iaf i tid till kursen och de gick riktigt bra dära jag tycker faktist att den va rätt intressant. Men satan va dyrt de är, asså dom tar fan betalt för allt! Skiiiit, fan undra hur de kommer va när jag är vuxen liksom. men men nu är bara vänta på mina papper och sen få börja övningsköra!

Nu så sitter jag bara här hemma och chillar jag börjar ju kl 12.30 idag och mormor kommer snart för att köra mig ill skolan sen. Åh vilken snäll mormor man har! Vääääääärdens bästa!

pUSSÅHKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0