rolig fredag

Hade en riktigt lyckad kväll igår hemma hos Josefin må jag säga! Riktigt kul och träffa massa folk, de va fan länge sen för min del. Kul och träffa lite gammla vänner som man aldrig umgås med längre!Blev kanske lite knas på slutet men sånt som händer ibland!
Fick sällskap till ormsta station av Micke och William så slapp gå själv, sen ringde jag en taxi åt dom. Och då höll dom på och skoja om att dom skulle ta spring nota. Jag bah; de ger ni faan i för att de är ju mig dom kommer ringa sen. När jag kommer tillbaka in i mitt rum och ska lägga mig i sängen så har jag missat samtal och smsar och frågar vem de är. Personen ringer upp och de visar sig vara taxi snubben!!! Faaaan de kändes dom att jag skulel börja kocka, tänkte om Micke&Wille hade vart så dumma och tagit spring nota. (höhö lite önödigt vetande men ändå) :P

(Sara,Hanna&Jag)

Kom hem och såg robin nya snygag bil, jäkligt snygg bil asså! Fan jag vill också ha kööööööörkort, och spana in bilar och grejer!

Planer för idag vet jag inte, ska nog chilla så att jag är pigg tills ikväll! Då vi ska fiiiiira Saraaaaaaaaaa ;D Woohoo

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0