saras lördag-söndag

Hallå alla glada söndags firare! Själv är jag en sån som hatar söndagar! Iof denna söndag hatar jag väl inte så mycket eftersom att de är min bästa väns födelsedag! Woohoo!

Igår hade jag fullt upp därför blev de dåligt me bloggande!
Va och handla i centrum me mamma och sen hem till Sara för att fira henne med hennes släkt sen vare bara att göra sig iordning för Saras utgång! Åh av glad jag är för hennes skull!    
Först va kvällen rätt rörig, men tills slut årdnade de upp sig.
Jag kanske blev lite arg på slutet då de va en jävla kärring som snodde smink från mig. Inte så jävla kul med tanke på att de är så satans dyrt. En jävla roch för 400 spän! Jajja!
Blev taxi hem sen och de va jävligt skönt må jag säga med tanke på att mina fötter gjorde så satans ont.
Jag har fortfarande ingen känsel i dom! höhö

Jajja kvällen va iaf lyckad tycker jag! Förutom sminket då.

Fler bilder finns på facebook! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0