söndag usch!

ja då va de den dära jobbiga dagen söndag igen då! Man vill bara ligga i sängen och sova bort dagen!
Jag ska väl försöka ta mig iväg till gymmet, men ändå känns de som att jag har massa annat och göra.
Just nu sitter jag inne på blocket och checkar bilar faktist. Hahaa vadå jag blir ju faktist 18 snart och mamma sa förut att jag kanske ska kolla där va de är för någon typ av bil jag skulle kunna tänka mig och ha! Men de är lite irriterande för jag vill att de ska stå hur mycket bensin den drar också, eftersom att jag vill helst ha en bil som är bensinsnol eftersom att jag kommer vilja åka me den till skolan och då är de bra om den är billig och köra liksom!

de va allt jag hade och säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0