söndag


(en liten flumm bild på mig och sara från sälen)


Sorry, men har inte riktgit haft tid och blogga! Har ju vart med Sara och då ahr man inte alls tid och sitta och nörda sig vid datorn. Vi hade en mys kväll igår bara, vi laddar verkligen nu in för hennes födelsedag som är om exakta 2 veckor!
Jag kom då precis hem från gymmet. De va riktigt skönt! Tycker de är riktigt skoj, när jag och Jessica gymmar ihop. Ska bli lite trist sen när jag lämnar sats och Jessica för att börja med Sara. Men då är de nya härliga tag med Sariiiis som gäller. Wiiie

Jag måste säga att jag är otroligt spidat. Blir de ofta efter jag tränat, men framförallt när jag läste Karros blogg. Då blev jag glaaad http://karolinaaa.webblogg.se kika in själva och se varför jag blev så glad!

allt för mig / nicole


Kommentarer
Postat av: Karolina

Aww, Nicole :D <3

2009-09-13 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0