söndagen

Igår va jag me Robin och några och spanade in Johannas nya lägenhet. Hur mysig som helst må jag säga! Den ligger borta i Aspudden på en jäkligt mysig lång gata! Där tror jag verkligen att hon kommer kunna trivas! När man va där, då blev man själv jäkligt sugen på och flytta! Men ändå, de är rätt skönt att bo hemma slippa tänka på mat och allt.
Haha jag och Robin har ju haft de rätt svårt i helgen när de gäller mat biten. Stått på Ica typ 20 minuter och funderat varje gång. HöHö

När vi hade vart dära så vare bara hem direkt och laga tacos me robin och sen se lite på Tv och gå ut me hunden. Ja de va väl så min söndag såg ut. Riktigt trevligt och träffa Johanna & Karro :D

pussåhkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0