tid för veckans

Så då tänkte jag ta dö på lite tid och göra de lite skoj för er läsare! Så kör vi veckans nu!

Veckans låt -
Gillar verkligen denna låt, tycker den är jätte skön! Hörde den första gången i måndags när vi stod och klippte i skolan och sen dess har jag haft den i mina högtalare...

Veckans film -  Får ta och bli min favorit film. Shrek. Gillar verkligen den filmen, den är så otroligt rolig, kan alla repliker i den på svenska. Tycker att den filmen är mycket roligare på svenska, rösterna är så sköna tycker jag.

Veckans heting - Är Colin Farrell  spana in hans ögon dom är så jäkla fina! Håller ni inte me? ;)

Veckans vän - Är Emmelie min kära barndomsvän. Känner verkligen att vi kan prata om allt och de känns så skönt att hon kännt mig hela livet. Vi har alltid skoj när vi är med varandra. Och vi vet att vi alltid kan lita på varandra. Tack för att du finns Emmelie Larsson <3

Veckans händelse - IDOL
började i tisdags som nästan alla här i sverige vet om. Jag är inget enormt Idol fan, men jag tycker de är riktgit skoj och titta på de. Kanske är för att de är kul när folk tror att dom är så otroligt bra på att sjunga men kan inte sätta en ända ton rätt. HIhiiii lite skadjeglädje kan man väl kalla de.. höhöö

Ja de va då veckans för denna gång! nu får ni hålla er en vecka tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: emma

grr.. colin farrell.. mums :)

2009-09-18 @ 14:16:04
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0