tisdag

Sköönt idag slutade jag kl 11.30 så åkte direkt hem och lagade lite mat. Samtidigt som jag käka kollade jag på Lipstick jungle. Åh de är så jäkla bra tycker jag!
Skulle vara med Emma idag, men får se hur de blir me de för hon hade lite ärenden i täby och göra, och jag kände att jag behövde plugga isånnafall :P Så ja jag ska väl ta och göra de nu då!

Juuuuste idag träffade jag Ludwig från Kreta! De va skoj, och träffa honom här hemma i sverige igen. Lite lustigt när jag träffa honom där på kreta. Han jobba på baren där jag alltid brukar vara på sedan visa de sig att han kom från sverige, sen stockholm och sen bodde i vallentuna. Skiiit värden är bra liten :P höhö

cioa


Kommentarer
Postat av: Lisa

xD haha , ahh :D

jag är hemma å spelar ps :D no life .. haha

kul i skolan ?

2009-09-08 @ 15:41:18
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0