tisdagen

förlåt för att jag inte skrev så mycket igår, men jag var med Ida och Lina så hade inte direkt lust och sitta och blogga då.

Jag hoppas att ingen missa att de va första programmet av IDOL igår! De gjorde iaf inte jag,Ida eller Lina!
Vi blev helt kääära i Jon Sindenius! Han va så jäkla härlig asså! Stört skön grabb de dära. Han kommer gå långt på bara sin stil tror jag! Åh hans röst är så jäkla underbar!!
De härligaste är när han fått sin biljett och så ska gå ut då han går och sjunger! Åhhhhh (bara för de så får man inte se de just på de hära klippet!)




Sen fick man ju inte heller glömma att Wipeot började igår också! Fast de är iof amrikanska, men de va riktigt skoj. Satt och titta på de nyss för att fördriva tiden då jag är hemma idag från skolan!

/ nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0