veckans

Nu äre tid för veckans!

Veckans vän - Är min käre storebror Robin! Åh va jag är glad för att jag har honom till bror! Känner att vi kan prata om allt me varandra och vi har verkligen de roligt ihop. Ett liv utan honom skulle va så J***A tråkigt. Älskar honom verkligen och de kommer jag alltid och göra!

Veckans händelse - Söta Johanna & Karro flytta till stockholm! Woohoo men de antar jag att ingen av er har missat! Hihii men åh va kul jag tycker de är! De är verkligen två toppen tjejer!

Veckans film - Fast And Furious ! Åh älskar dom filmerna, dom är så coola! De är så coolt med alla coola bilar och allt i dom filmerna! Åhhhh kommer aldrig trötta på dom!

Veckans heting - Är självklart Paul Walter! Hetingen som är me i Fast and furious och Into the blue bland annat. Asså han är bara för snygg, ändå går han singel där ute i värden. Fan om man vart i hans ålder då jäklar. Hahaa men man kan ju bara drömma


Veckans låt - Dead by april med what can I say 


Ja då har ni fått en lite försenad veckans denna vecka också! Ja eller förra veckans äre ju egentligen.
Har inte mått så bra så därför har ni fått vänta lite. Men nu är de klart iaf!

pussåhkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0