veckans

Veckans låt - Är Love story med Taylor Swift bara för att jag tänker på Sara när jag hör denna låt!

Veckans händelse - Min bästa vän Sara Andersson fyllde 18 år igår (söndag) Vi firade henne på lördags natten och hade en riktigt skoj natt! Och fler blir de. Vi var på Chaplins och hade de skoj! Hoppas att självaste födelsedags barnet tyckte de va skoj !!!  (bild på Paulina, Jag, Sara & Sara från lördags natten)

Veckans vän - Är Tobias Dahlström. En kille jag konfemerade mig med och verkligen stöttade än dära! Och kan stötta än i nu läget också! Han är verkligen en toppen kille! Så himmla snäll och gullig! Han bryr sig verkligen, och han visar precis vad han tycker jag de är mycket bra tycker jag. Att man kan stå för de man tycker och känner!  (En bild på mig och Tobbe från konfemationen)

Veckans heting - Måste ju bli min bästa vän sara! Kan aldrig sluta älska henne underbara leénde! De verkligen skiner upp äns dag när man ser henne le. Och inte på och tala om hennes ögon. Wow säger jag bara! Riktiga katt ögon ! Hahaa



Veckans film -
Flickans som lekte med elden. Va och såg den på bio i måndags och den va verkligen jätte bra! Dom filmerna (alltså Män som hatar kvinnor också) är en av dom bästa svenska filmerna som gjorts! så att de är verkligen ett måste att se dom!

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0