veckans

Här kommer veckans nu då. Har haft lite fullt upp idag eftersom att vi haft frisör hela dagen så har jag ej kunnat blogga och sen efter skolan va jag och träna med Jessica. Åh så skönt de va! nu jäklar ska vi kööööra!

Veckans vän - Jessica Lalin är de, kul att börja skolan nu igen eftersom att då är man garanterad att man träffar Jessica. Kan verkligen prata med henne om allt. Och hon lyssnar alltid. Vad de än handlar om. Vi kan skratta och ha kul ihop och hon stöttade mig verkligen jätte mycket när jag fick reda på min operation. Ett stort TACK för de. Alla borde få ha en sån bra vän som hon är!  (en härlig bild på mig och Jessica från förra året då de va skoljoggen. BTW de är nu på onsdag igen. höhö tro va de är för teama då)

 

Veckans låt - Får bli Rosa Helikopter. Åh blev så glaaad när jag lyssna på den med as hög volym och bara sjön me i bilen med Lina,Ida och Matilda.. Så taggad asså! Den är ändå rätt skön asså :P



Veckans film - Är då 17 again. Rolig film de dära. Verkligen ett måste om man inte har sätt den. För de första så är ju Zack Efron me och han är ju skit snygg. och Sedan kör han en audi R8 och den är ju gaaaaalet snygg asså. Ni som inte vet hur den ser ut, här är en bild ;)

Veckans heting - Blir ju då självklart Zack Efron. Han är så jäkla snygg, och han blir bara snyggare och snyggare ju mer man tittar på honom.  


Veckans händelse - Min lilla kusin fyllde 1 år. Skiiit tiden går verkligen fort, kan inte fatta att de är ett helt år sen hon föddes. + att jag ska få en till kusin. Lilla Pernilla ska få ett syskon. De är iof inte förrän i januarie. Men ändå :D

/ nicole

Kommentarer
Postat av: Sara andersson

men skulle inte du byta till gym&sim? :/

2009-09-07 @ 20:56:41
Postat av: nicole

jag ska ju kolla när mitt går ut, och så sa jag jöh ;)

2009-09-07 @ 21:15:08
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Lisa

aah han är ju läcker <3 .. så hahaha - det är nog en bra film :3 vad gör du idag då ?

2009-09-08 @ 09:03:42
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0