Ett inlägg för tidiga bussar...

Jag tror jag blir tokig på tidiga bussar! De va 2-3 minuter kvar tills bussen skulle gå och så möter jag den så att jag missar den precis.. Om de står att bussen ska gå en viss tid så ska den de också!! Varken senare eller tidigare! Visst om den är någon minut sen men fan inte okej när den går för tidigt! De är liksom på vintern så är dom hur sena so helst eller så går dom inte alls. Så på sommaren så ska dom va tidiga liksom! FAN då får dom väl stå och vänta in rätt tid liksom. Tur att jag inte har bråttom på de viset då, men de kunde vart att jag hade de! Egentligen så vore de bra om jag kom hem till Josefin någon gång med tanke på att vi har en del och plugga på! Jajja de är iaf kanon väder ute! Allt för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0