tooooooooooooorsdag :D

Idag är de dagen.. hihiii tur som fan att jag va ut igår för att annars hade jag aldrig kunnat somna på kvällen. Hade en hemsk dag på jobbet.. Till slut gav jag upp och gick in på lagret och lekte att de va julafton. Hihiiii har fått in höst skorna så satt och packade upp dom. De va skoj! Stress stress hem och fixa sig med Sariiis och sedan bege sig mot tegel. Hade en riktigt rolig kväll måste jag säga! Sedan myspys med Doris till One Tree Hill när vi kom hem imorse! ÅH

Nu ska jag fixa mig sedan bege mig och möta upp Michael&Daniel haha får se hur dom hittar här i sverige.. HAHAAA
Tänk er en dansk försöka säga MÄRSTA.. haha de va kull!


/ N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0