fredag!

Oj oj vart mycket nu, så har inte alls hunnit blogga!

Onsdags så va jag och Karro på bio. Vi såg på Avatar! Kom hem sent sen och då va de bah packa bräda och allt till dagen efter!
 Avatar handlar om typ ja avatars alltså en helt annan värd. Hmm jag vet faktist inte riktigt hur jag ska förklara den, men den är iaf otroligt bra och de är ett måste och se den. Den är dock 2 timmar och 40 minuter lång men äsch de va den värd. Jag tycker ni ska passa på och se den nu medans den går på bio, för att se den hemma sen kommer inte alls va samma upplevelse.

Torsdagen va jag i kungsberget me skolan. Åh shiiiit va najs de va, kalas väder och hade de riktigt skoj också!
Snabba ryck hem sen, för att fira storebror som fyllde år! Jäkla 21 år. De e va helt sjukt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0