god morgon tosdag!

Morgon morgon! Har sovit bra inatt, vaknade bara några gången men de e chill..
Efter att vi hade käkat allt och alla skulle dra hem så gick jag och Josefin me Ida till bussen, sedan gick vi på en promenad! Och hittade seriöst täbys coolaste hus..  (här har ni lätt täbys coolaste hus! så jäkla tufft! sorry för dålig bild, men de va mörkt och jag har inte bästa kameran på mobilen) så de va lite skoj. Sen när vi kom hem låg vi nog och snacka i ett par timmar. myspys!!
Any whay jag och Josefin har fixat oss nu, och ska bara käka och ut me hennes vovve sen blir de till att åka till skolan och ha svenska. De e rätt soft ändå!!

Allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0