kom på en sak

Jag kom på en sak. Jag har slutat med "veckans" haha jag vet ju inte om ni saknar de, men jag gör fan de asså. Men kändes som att de blev lite som ett måste för mig varje vecka, och de vill jag inte att de ska vara! så va nog därför de rann ut i sanden.
Fast att de är onsdag så tänkte jag köra på förra veckans.

Veckans låt ---> Bad boys - Alexandra Burka feat Flo Rida 
Veckans heting ---> Eric Saade

Veckans händelse ---> Mys på landet med Karro =)

Veckans vän ---> Jag tycker faktist att de ska bli Rickard Skarins tur denna gång. Han har lovat mig nu att sluta mobba mig, och jag har lovat att vara snäll. Så ja vi är helt enkelt vanliga vänner! höhöö Och eftersom att ingen är normal av oss. Så blir de en massa skratt när man stöter på denna människa..  

Veckans film --->  Flickan som lekte med elden en kanon bra film. Mycket spännande och riktigt bra handling. Filmen är lång, men jag tycker ändå inte att de gör nått, för att de händer mycket i filmen.

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0