onsdag

Tjohooo imorgon är de tosdag och de betyder KUNGSBERGET me skolan! Kan bli riktigt skoj! Jag är så jävla taggad på att få annvända mitt nya snowboard ställ, egentligen vill jag spara de till V.9 men nää jag kommer inte kunna hålla mig. För i nu läget skulle jag kunna bo i de! Hihiii

Hmm segt, de blir en sen kväll ikväll och en tidig morgon imorgon. Oj då!!
För jag ska nämligen på bio ikväll med Karro! Wiie


Jag måste bara skriva ett litet Tack till min vän Louise Häggberg! Du betyder väldigt mycket för mig! Och jag är otroligt glad att jag fått lära känna dig som vän. Fast att vi kanske inte är med varandra jämt så vet vi att vi alltid har varandra när de verkligen behövs. Visst saknar man tiden vi va jämt, men ändå om de är bra såhära också, så varför klaga liksom!


Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0