söndag igen!

Fort går de, som jag alltid nämner på söndagar!
I fredags hade vi de mycket mysigt, såg på Drag me to hell! Den var as äckligt i början men sen så språade den så att då kom vanliga nicole fram som inte e rädd för någon jäkla film..
 Drag me to hell handlade om förbannelse. De var en tjej som fick en förbannelse av en gammal tant. Så hände de lite saker för henne. Men jag tycker inte alls att de hände mycket! Sedan var de as dåligt slut. Och den va bara läskig i början typ (iof så e inte jag så rädd av mig för filmer).
Den va okej, men ingen film som jag riktigt tänker rekommendera om man vill se en läskig..


 Igår morse så kollade jag, Sara och RobinThe ugly truch den handlade om en tjej som är producent på tv och hennes program går väl inte så jätte bra förrän tv stjärnan och killen som tydligen har koll på kärleken börjar i hennes program. Hon har lite svårt att hitta rätta kärleken, så dom gör en deal om han hjälper henne med en heting hon hittat och de går bra så får han ha kvar jobbet annars sticker han.
Som i alla filmer hände de lite drama grejer.
Denna film va jäkligt rolig, och bra tycker jag! Den måste jag lätt köpa! hihii den får faktist topp betyg utav mig!

Fixade mig sedan för att vi skulle bort på middag, men innan de så en sväng i centrum för att köpa present och sedan så kollade jag kusins match + Lillebror´s..
Hade en mycket trevlig kväll.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0