tisdag i skolan

Igår så fick jag min One Tree Hill box så att de va vad jag orkade göra efter middagen.
Imorse i skolan så hade vi långhårs uppsättning så att då gjorde Josefin en uppsättning på mig. (här får ni två bilder på hur de blev, duktiga Josefin)

Sitter nu och försöker göra en svenska uppgift men fattar verkligen ingenting och de är egentligen en grupp uppgift men jag ska göra den själv för att alla andra redan gjort den. Shiiit hur ska de gå!? höhö

Ska snart in mot stan för att hämta min och Karros biobiljett till imorgon, och sen ska jag hem till Oscar!!

Allt för mig!!

Kommentarer
Postat av: hanna

OSCAR?! NICOLE RING MIG

jag behöver lite skvaller!! <3

2010-02-10 @ 23:36:12
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0