dåligt

Kom en för en stund sen från gymmet och efter en skön dusch så tänkte jag sätta mig och kolla på Paradise Hotel (för att jag inte orkade se på de igår) men nej nej, då har dom ändrat den skiten.. Att nu när de är dubbelavsnitt måndag&tisdag så lägger dom upp alla fyra avsnitten kl 23 på tisdagarna.. Fett dåligt gjort måste jag säga! Såg iaf massa kommentarer på de så att om man har tur så blir de ändring på de..

Jahapp vad ska jag göra nu då!? Min One Tree Hill box är har ej kommit heller så att kan inte se på de heller! Får väl bädda rent i sängen åh städa lite medans jag väntar på att luncha me pappa och bror!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Terese

tack så jättemycket!

2010-01-05 @ 15:44:25
URL: http://tewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0