en vanlig söndag

Fy fan nu är de tillbaka till de där me en vanlig söndag.. USCH! Har verkligen ångest för att de är skola imorgon. Jag vill inte...

Jag hade iaf ett bra avslut på lovet igår! Jag och Hanna va och käka sedan så va vi på bio. Myspys. Tog en mysig promenad genom stan. Idag har de som sagt vart en vanlig söndag. Slapp dag!

Jag funderar på om jag ska göra nått riktigt tråkigt nu, STOR städa mitt rum! Man mår mkt bättre när man har ordning i sitt rum, och jag känner att de behövs just nu!!!

Bion vi såg på heter Har du hört ryktet om MORGANS? Jag va lite orolig när vi skulle se den att den skulle va en flopp. Men de var den faktist inte, den va rolig! De hände lite saker hela tiden, inte allt för mkt. Men lagon! Handlade om ett par som skulle separera var tvunga att flytta ut till landet under en tid pga av lite saker (som ni får veta om ni ser filmen) sedan så börjar dom faktist prata med varandra.
De va en skoj film och den va mysig och se på. 
Jag tycker absolut att man borde se den filmen. Mest en tjej film men funkar för killar också. De va rätt många killar igår på bion ändå..
 

Allt för mig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0