MÅSTEN

De här är verkligen filmer jag ser framemot!!

 Har du hört ryktet om MORGANS? Den verkar skit skoj tycker jag! Sedan efter alla Sex and the city avsnitt man sätt på så kan man ju bara inte ogilla Sarah Jessica Parker. Har ju sedan absolut inget emot Hugh Grant heller. Bio premigär den 8/1 kanske en film åh se på nu på söndag!

 Instängd 2 Jag minns när jag såg på 1an och tyckte den va läskig (de kanske hade med stämmingen åh göra också. Vi var på klassresa i järvsö jag och Josefine sov i ett jätte litet rum och där låg vi och såg på den filmen medans alla andra låg och sov. Så ja de kanske va stämmingen!?) (minns du Josefine?!) så ja varför inte. Iof har jag svårt att tränka mig hur man gör en 2a från 1an.. Iaf så har denna läskiga film bio premigär 8/1


 Snabba cash Waow en till film med joel kinnaman! Åh han är ju så jäkla bra och inte nog me de måste ju erkänna gaalet sexig jöh.. Denna film har bio premigär den 15/1 Yeah, lätt att jag ska se den!!!



 Sex and the city 2 som man har länktat! Alla avsnitt som man bara älskar och inte nog me filmen. Oj Oj Oj !! love it! Den 28 maj så får vi se dessa härliga brudar på bioduken igen!! Wiiie!


 Twilight sagan eclipse som gör att vi får se Edward och Jacob på duken den 30 juni hihiii dagen efter min 18 ÅRSDAG woohooo! TAGGAT!

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0