rätt kul iaf

Haha den verkade rätt skoj, såg den på en kompis blogg !!

HAR DU PUSSAT NR 2?
Amanda, ja har för mig de 
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Felicia, på måndag
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
Duck Josefin Isberg, BRA känner att henne kan man lita på!
HUR KÄNNER DU NR 31?
Filip, börja snacka me han på krogen en gång
NÄR TRÄFFADE DU NR 27 SENAST?
Emmelie Larsson <3, 11/12
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK AV NUMMER 33?
Hampe, En riktigt skön lirare..
HAR DU TRÄFFAT NR 13 bakifrån DEN SENASTE MÅNADEN?
Camilla, nix..
NÄR SKA DU TRÄFFA NR 12 NÄSTA GÅNG?
Calle Renman, Jag vet inte. Förhoppningsvis snart!
ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 18?
Daddy DJ, De är ju min pappa så självklart!!
HAR DU HAFT ETT FÖRHÅLLANDE MED NR 12?
Calle Renman, haha ja faktist!
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NR 5?
Annica Andersson, plast mamma så ja de e klart.. höhö
VAD PRATAR DU OCH NR 36 OFTAST OM?
Ida, Daniel Bragderyd!! åh Pappa polis!
SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Annie Svsson, ja men självklart!
VAD HAR DU OCH NR 7 FÖR RELATION?
Annis, det är min frisör och min handledare. Men måste säga en riktigt bra relation. Så jävla underbar!

De va allt för mig...

Kommentarer
Postat av: soffe

nicoooole, vi måste ses!

2010-01-07 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0