sammanfattning

Va tänkt åh göra ett kolach men de gick inte som jag ville. Så får köra bild för bild!
En sammafattning på mitt år 2009 ska försöka göra i rätt ordning!!

 - Thess, Calle & Jag i Januarie -
 - Kungsberget med vallentuna gymnasium Jag & Jessica -
 -
Kungsberget med John Bauer gymnasium Jag och Lalin -
 -
Alla hjärtans dag med Oscar -
 -
Utgång med bla Simone&Linda -
 -
Min första undersökning (inga smycken fick va på) -
 - Sälen med bästa vän (bästa tid i mitt liv) -
 - En skoj kväll på Emmas 18 års dag -
 -
Kryssningen me familjen innan operationen -
 - Operationen (sämsta tid i mitt liv) -
 -
Valborg lycka säger jag bara -
 - Never forget that day -
 -
John Bauers student skiva -
 - Min och Saras turist dag höhö -
 - Brors student woohoo -
 - Midsommar -
 - En riktigt lyckad födelsedags middag -
 - Bror gulliga tatuering -
 - Allsång på skansen
 Träffa skönt folk på Kreta -
 -
En riktig nudel kväll kan man väl säga -
 - Västkusten med Sariiis -
 - Mys kväll -
 - Dalarö mys -
 - Lilla Båtsman kom hem till vårt hem -
 - En riktigt rolig utgång -
 - Började skolan och här är årets skolfoto -
 - Party me bästa vän -
 - En rolig utgång på Sariis 18 års dag -
 - Jag blev brunett -
 - En riktigt rolig kryssning -
 - Våra mysiga bio kvällar -
 - Haha glömmer aldrig vårt äventyr -
 -
Takida -

 - R.I.P. -
 - Sälen över jul såklart Wiiie -

 - Nyår -
Så avslutar jag med en bild från nyår innan 12 slaget.. På Lina, Mig & Ida!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0