sliten asså

Hahaa de är verkligen ett heltidsjobb åh vara mamma. Jag har då fått känna mig lite som en ensamstående mamma när jag har passat min söta kusin + vovvarna.. Men inte ska jag klaga, de har vart riktigt mysigt!! Igår såg jag och PernillaSommaren med Göran och den är ju bara för sköööön!
Sen till slut kom lillen hem. Min nya söta kusin. Åh va sööööt han va! Hihiii! Var helt upptagen me åh titta och gosa me honom så tänkte inte alls på att ta fram kameran.. höhö

Måste säga också, tur att man är tjej och kan göra flera saker samtidigt!!  (på bilden Pernilla, Rosella & Puma)

Morbror körde sedan hem mig och jag somnade direkt, sedan vare dags för middag. Och efter de så drog jag till tibble hallen och kollade på brors match. (rätt trist match men dom vann iaf)
Pappa kom dit också vilket va kul eftersom jag är sämt på att åka upp till honom.. Så fick känna mig liten igen me åh springa in i famnen på honom.. Hihiii

Allt för mig!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för Hjälpen!!

Pernilla längtar redan efter dej.....

2010-01-28 @ 13:36:50
Postat av: nicole

De va så lite så.. De va bara kul!! Hoppas jag får passa henne igen!! :D bara ringa!!

2010-01-28 @ 19:01:19
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0