tjabba 16 januarie

Igår hade jag de de fullt upp så hann verkligen inte skriva!!
Ida plocka upp mig igår morse sedan så åkte vi till salongen då jag klippte och gjorde slingor på henne. Fick käka en stressig lunch me henne också!! höhö
Efter de fick jag nått ryck på salongen och gulliga Madelene gjorde naglar på mig..
Var sedan på kvällen uppe och kollade på hockey med Josefin. Haha snacka om att vi inte tänkte!!  Så efter matchen gick vi på en mysig promenad för att få prata av oss lite..
När jag sen går av tåget hemme så står det 4 polisbilar vid tåget och en jävla massa folk. Ja haha en fredags kväll vid 12 helt enkelt. HAHAA



Idag är de Hanna´s födelsedag.. Wiie grattis sötis!
Planen är iaf middag hos Hanna ikväll. Resten av dagen blev inte direkt som planerat..



Ciao

Kommentarer
Postat av: hanna

tack sötnos <3

2010-01-16 @ 23:33:23
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0