tjooo

Länge sen jag skrev nu! Har inte riktigt vart på humör nu när de e slut på julLOV!!! Blää hatar verkligen skolan..
Och imorgon har jag möte med några på skolan, se hur de går då!!!

Igår så hade jag mys med Lalin vi hyrde en film.. haha de va nog mest en grabb film. (skriver om den senare)Och idag så på eftermiddagen har jag vart med Jessica N. Myyys, satt mest och snacka ! Alltid lika skoj! Och så frågade Jessica idag också om jag inte kan följa me vallentuna gymnasium till kungsberget iår lika som jag gjorde förra året. Och självklart vore de skoj!! 
 
bara 40 dagar kvar till sälen nu.. Wiiie

/ nicole

Kommentarer
Postat av: Karolina

Såå jääääääävla najs!!! :D

2010-01-16 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0